jueves, 3 de marzo de 2011

Assaig a Argentona

Hola noies!
Vam estar parlant ahir tarda a Òrrius la possibilitat de poder fer un "assaig general" de les peces que ja quasi tenim montades a Argentona. Allà, al casal de joves, tenen una sala ben maca amb 5 metres de mirall de la qual podem fer ús (i gratis!!!!!!!!!!!). Així doncs m´agradaría proposar-vos desde aquí que pensésiu un día que vagi bé a totes per tal d´organitzar una escapadeta extra a la sala en qüestió, estaría bé que no fos en dilluns per no destorbar les classes regulars i es clar, que pugèsiu totes les interessades.
Ale! Que ja podeu anar traient els calendaris i anar mirant dates, estaría bé de dir-ho amb temps per tal de fer la reserva, no sigui cas que no fos disponible. 
Si voleu, podem anar penjant aquí les dates propossades i així les veiem totes, no?
Ens veiem dilluns!
Una abraçada!!!!

4 comentarios:

  1. HOLA A TOTES.....JO SÓC PARTIDARIA D'UN DISSABTE AL MATÍ.....CONCRETAMENT AQUEST DISSABTE DIA 12 NO EM VA BÉ....PERÓ COM HO TENIU PE'L DIA 19???...ÉS UNA PROPOSTA!!!

    FINS DESPRÈS WAPES!!!!

    ResponderEliminar
  2. Hola! jo m´ho estic mirant i tinc bastant agafat el tema dissabte fins a molt endavant... ains... I un dimecres a la tarda? Tipus 19,00h o 20,00h????

    ResponderEliminar
  3. d'acord...em va bé tambè dimecres tarda....peró igual ho fem tú i jo soles...pq aquí no diu res ni el tato!!!!jajaj

    ResponderEliminar
  4. Ya te digo!!!!!!
    Vinga a buscar assajos i la penya res de res, si es que...
    Hay quan arribi el Juliol!!!! Ji ji ji...

    ResponderEliminar